B O letter E McElman_071126_2018 letter E N !

woensdag 6 mei 2009

Ding 20

Muziek zoeken via lastfm was leuk om te ontdekken. Voor prive doeleinden verwijzen ze je naar aanverwante artiesten. Ik zal bij mijn dochters eens navragen of ze hiervan op de hoogte zijn, waarschijnlijk wel en zo niet dan kan ik ze eens een keer iets nieuws vertellen.
Ik ga hier misschien thuis nog eens extra aandacht aan besteden.
Je eigen bibliotheek maken met je favorieten is natuurlijk leuk, eens wat anders dan opnemen op casettebandjes die vervolgens helemaal vastliepen in de speler.
Voor bibliotheekdoeleinden zie ik geen directe toepassing, de vragen over muziek komen voornamelijk bij de CUD terecht, zij kunnen misschien informatie over aanverwante artiesten toepassen in de vraagoplossing.

Geen opmerkingen: