B O letter E McElman_071126_2018 letter E N !

woensdag 27 mei 2009

Ding 19

Ik heb rondgesnuffeld op Hyves en op Dizzie.
Op Hyves vond ik collegabibliothecarissen en ook kinderboekenschrijvers. Het is een leuke manier van contacten onderhouden en ik weet dat heel veel mensen hiermee bezig zijn. Misschien ga ik me ook nog wel eens aanmelden op een dergelijke site, al weet ik niet of mijn dochters datook zo zullen waarderen.
De vraag blijft : wil ik hier tijd voor vrij maken of niet. Voorlopig liggen mijn prioriteiten nog ergens anders.
Dizzie biedt ook veel mogelijkheden, bijvoorbeeld het bekijken van een agenda met evenementen en het bekijken van toplijsten. Ook al mis ik ook hier het aspect jeugdliteratuur. Maar dat kun je natuurlijk zelf ook gaan activeren.
Voor wat betreft de werksituatie zie ik voor onze afdeling wel aanknopingspunten om met leerlingen of leerkrachten een sociaal netwerk te gaan opzetten, maar dan moet je er wel tijd voor vrijmaken om dit bij te gaan houden en regelmatig nieuwe ontwikkelingen en activiteiten aankondigen.

Geen opmerkingen: